ویلا چوبی

ساخت وبلاگ

ما همیشه نیاز به یک خانه چوبی با تمام امکانات و همه لوازم رفاهی نداریم گاه می شود که ما نیازمند سرپناهی در زمین زراعی خود برای مدت زمان کوتاه و یا تاسیس استراحتگاه در محیط های گردشگری جهت اقامت کوتاه مدت توریستها می باشیم که با شکل و شمایل فانتزی و زیبا و جایی به مراتب راحت تر از چادر میباشد و حتی گاهی نمی خواهیم هزینه زیادی برای ساخت آن بپردازیم یا شاید محل احداث ناهموار یا صعب والعبور می باشد که ساخت یک کلبه چوبی با متراژ بالا در آن میسر نیست.

ما در اینجا به ایده پردازی جهت ساخت کلبه چوبی کوچک برای رفع نیازهای کوتاه مدت و همچنین با هزینه کم و ایجاد کمپینگ های کوهستانی و جنگلی می پردازیم. ادامه مطلب ... 

جهت استعلام قیمت خانه چوبی با رایمون سازه تماس بگیرید.

 

ویلا چوبی ...
ما را در سایت ویلا چوبی دنبال می کنید

برچسب : قیمت خانه چوبی , ساخت کلبه چوبی , خاانه چوبی , نویسنده : ویلاچوبی vilachoobi بازدید : 122 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 20:12

خانه های چوبی یک زندگی راحت و شاد را ارائه می دهند و یک راه حل عالی برای دور شدن از سر و صدا، آلودگی و ازدحام شهرها هستند. این خانه های چوبی در زیستگاه های طبیعی واقع شده اند و منجر به سلامت جسمی و روحی بهتری برای ساکنین خود می شوند. چوب، به خودی خود خواص زیادی برای بشر دارد. در این مقاله به معرفی تعدادی از این خواص می پردازیم.

افت ناگهانی دما تأثیر اندکی بر افت دمای فضای داخلی یک ساختمان چوبی دارد. در حالی که، دمای داخلی سازه های بتنی بلافاصله با تغییر وضعیت آب و هوای خارجی نوسان می کند. به همین دلیل، سازه های چوبی، مکانی راحت و دنج برای زندگی می باشند. همچنین، کسانی که در خانه های چوبی سکونت دارند از لحاظ جسمی و روحی وضعیت بهتری دارند زیرا در محیطی با دمای پایدار زندگی می کنند.

جهت استعلام قیمت خانه چوبی با رایمون سازه تماس بگیرید.

ویلا چوبی ...
ما را در سایت ویلا چوبی دنبال می کنید

برچسب : خانه های چوبی , قیمت خانه چوبی , نویسنده : ویلاچوبی vilachoobi بازدید : 127 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 20:08

از سالهای بسیار دور بشر به این مطلب پی برده بود که سوزاندن و نیم سوز کردن چوب مقاومت آن را در مقابل بسیاری از عوامل جوی در محیطهای بیرونی افزایش چشمگیر می دهد و در این راستا تحقیقات بسیار گسترده در کشور های مختلف در این زمینه آغاز شد.

کشور فنلاند پس از سالها تحقیقات و آزمایش در زمینه تیمار حرارتی چوب، به روش ترمو وود (THERMO WOOD) دست یافت که به شرح زیر می باشد:

فاز اول:

ابتدا چوب ها را برش داده و به اشکال مختلف در می آورند و سپس در داخل دستگاه ترمووود آنها را تا 100 و سپس 130 درجه سانتی گراد تحت شرایط خاص گرما می دهند که این مطلب باعث خشک شدن چوب و کاهش رطوبت چوب می شود.

فاز دوم:

حرارت را 180 تا 220 درجه سانتی گراد تحت همان شرایط بالا برده و در این حالت کلیه صمغ و رطوبت چوب خارج شده و به صفر نزدیک می شود و ساعتها در این دما و شرایط باقی می ماند و تمام قسمتهای چوب تا مرکز آن به رنگ قهوای روشن در می آید.

فاز سوم:

چوب آرام آرام سرد شده تا دمای آن به 100 درجه سانتی گراد برسد و سپس با پاشیدن آب و بخار آب دمای آن را به دمای محیط می رسانند. در این مرحله چوب رطوبت جذب کرده و رطوبت نهایی آن به 4 تا 6 در صد می رسد .

هیچگونه ماده شیمیایی در این فرایند استفاده نشده و تمام عملیات بدون هیچ گونه افزودنی انجام می گیرد که پس از این فرایند چوب ها در مقابل سرما و گرما و بارندگی و رطوبت و حشرات هر گونه تغییر شکل در محیط های بیرونی و داخلی مقاوم شده و به دو رده (CLASS ) زیر تقسیم بندی می گردد:

CLASS THERMO-S

در این روش چوب تا 180 درجه سانتی گراد گرما می بیند و مقاومت آن بالا رفته و معمولا برای محیطهای داخلی به کار می رود و STABILITY چوب افزایش پیدا کرده و در مقابل تغییرات ابعادی، ثبات پیدا می کند.

CLASS THERMO-D

در این روش چوب تا 220 درجه سانتی گراد گرما می بیند و استحکام آن در مقابل کلیه عوامل جوی بالا رفته و DURABILITY چوب افزایش یافته و برای استفاده در محیطهای خارجی و محوطه های باز بسیار مناسب می باشند.

جهت ساخت ویلای چوبی با بهترین کیفیت و همچنین قیمت خانه چوبی با مناسب ترین هزینه با رایمون سازه تماس بگیرید.

ویلا چوبی ...
ما را در سایت ویلا چوبی دنبال می کنید

برچسب : ساخت ویلای چوبی , قیمت خانه چوبی , نویسنده : ویلاچوبی vilachoobi بازدید : 124 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 20:03

انواع سازه های سبک اعم از خانه پیش ساخته چوبی وود فریم و خانه های پیش ساخته ال اس اف و خانه های پیش ساخته چوبی الواری در گروه خانه های پیش ساخته غیر قابل حمل قرار می گیرند.

در رابطه با سازه این نوع ویلاهای های پیش ساخته به تفصیل در صفحه اول توضیح داده شد.

این نوع سازه پیش ساخته نسبت به خانه چوبی پیش ساخته قابل حمل به مراتب از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار می باشند.

مورد استفاده این سازه ها در ساخت خانه و ویلای پیش ساخته جهت استفاده بلند مدت و دائمی ، احداث خانه های روستایی، شهرکهای ویلایی، ساختمان های کوتاه مرتبه و ساخت ساختمانهای اداری در اماکن عمومی و غیره می باشد.

به لحاظ نوع استفاده از خانه پیش ساخته و ویلای چوبی پیش ساخته نسبت یه سازه های سنتی هیچ تفاوتی نیست و حتی در مواردی کفه ترازو به نفع خانه های پیش ساخته سنگین تر می باشد مانند امنیت بسیار بالا در برابر زلزله به دلیل استفاده از متریال سبک و یکپارچه ، سرعت بالا در ساخت و زود به بهره برداری رسیدن پروژه مورد نظر و بازگشت مالی، عدم نیاز به فونداسیون قوی به دلیل سبک بودن سازه، انجام عملیات اجرایی در هرنوع آب و هوا و شرایط جوی و سادگی در جمع آوری بدون تخریب پر سروصدا و بدون آسیب زدن به محیط اطراف و ایجاد خطر ... لذا استفاده از این نوع ویلای پیش ساخته در کشور ما طرفداران زیادی پیدا کرده و ما نیز به دنبال ساخت این سازه ها با کیفیت بالا و خدمت به هم وطنان عزیزمان هستیم.

جهت استعلام قیمت کلبه چوبی با رایمون سازه تماس بگیرید.

ویلا چوبی ...
ما را در سایت ویلا چوبی دنبال می کنید

برچسب : قیمت کلبه چوبی , ویلای چوبی , خانه پیش ساخته چوبی , نویسنده : ویلاچوبی vilachoobi بازدید : 139 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 20:00

تمامی مراحل ساخت کلبه چوبی همانند خانه های پیش ساخته lsf می باشد اما از نظر سرعت انجام عملیات اجرایی به دلیل اینکه اکثر اجزای سازه در محل برش خورده و نصب می شود از سازه های lsf زمان بیشتری را می طلبد.

زمان ساخت کلبه چوبی به روش قاب سبک به دلیل وجود قطعات و ریزه کاری های فراوان نسبت به خانه چوبی به روش الواری بالا یر می باشد.

آم این در صورتیست که محل اجرای کلبه چوبی طوری باشد که نتوان از جراثقال جهت مونتاژ دیوارها استفاده کرد

در غیر این صورت دیوارهای کلبه چوبی در کارگاه آماده شده و به صورت پالت با کمک جراثقال در زمان کم در محل پروژه مونتاژ می گردد.

به دلیل استفاده چوب به جای بتن در کف ساختمانهای های دو طبقه به بالا وزن این خانه چوبی از سازه های Lsf کمتر بوده و به همین دلیل ارتعاش بسیار کمتری در آن مشاهده می شود.

از جمله الزامات در این سیستم ساختمانی اجرای صحیح و اصولی عایق بندی حرارتی، رطوبتی، صوتی و هوا بندی است که بدون آن کاربری ای سازه ها به شدت به خطر خواهد افتاد.

جهت استعلام قیمت کلبه چوبی با رایمون سازه یا ویلا چوبی تماس بگیرید.

ویلا چوبی ...
ما را در سایت ویلا چوبی دنبال می کنید

برچسب : قیمت کلبه چوبی , ویلا چوبی , ساخت کلبه چوبی , نویسنده : ویلاچوبی vilachoobi بازدید : 119 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 19:55

این روزها مواد و اشیایی که با استفاده از متریال های مصنوعی ساخته و پرداخته شده اند، اغلب به عنوان رایج ترین و شیک ترین لوازم و ضروریات دکوراسیون منزل در آپارتمان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از این مواد و وسایل که با مواد مصنوعی و بعضا شیمیایی تهیه شده اند و رواج کاربرد آنها به اندازه ای است که اغلب ما فراموش کرده ایم یکی از راه های رسیدن به آرامش در فضای منزل و کمک به تندرستی در کنار پیشگیری از بروز امراض مختلف، کاربرد عناصر طبیعی در محیط منزل است. بازگشت به قرن ها پیش یعنی زمانی که انسان تنها با هدف برپایی سرپناه اقدام به ساخت مسکن می کرد، نشان می دهد در آن زمان ۱۰۰ درصد مصالح و موادی که انسان برای ساخت منزل مورد استفاده قرار می داد، از عناصر طبیعی تشکیل می شد.

در این میان چوب نقش قابل توجهی در احداث سرپناه انسانی داشت. چوب علاوه بر کاربرد در ساختن مسکن های اولیه، همچنین مهم ترین ماده برای ساخت وسایل داخلی منزل هم محسوب می شد. امروزه هم چوب در کنار سایر مواد و متریال های مصنوعی، هنوز نقش قابل توجهی در دکوراسیون منزل ایفا می کند که بیشتر جنبه های خلق زیبایی آن مورد توجه است. اما همان طور که گفته شد، استفاده از عناصر طبیعی نظیر چوب علاوه بر کاربردی که می تواند با آفرینش زیبایی در منزل داشته باشد، به دلیل آنکه جزو عناصر طبیعی محسوب می شود، می تواند در خلق فضایی مطبوع، بر سلامت جسم و روح انسان موثر باشد. اما، چوب هم مانند سایر اشیا و موادی که در دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار می گیرد، دارای خواص و ویژگی هایی است که بد نیست قبل از اینکه به کاربرد آن در دکوراسیون آپارتمان مسکونی خود بیندیشید، نکاتی درباره آن بدانید.

برای ساخت خانه چوبی و یا استعلام قیمت خانه چوبی با کارشناسان مجرب رایمون سازه تماس بگیرید.

ویلا چوبی ...
ما را در سایت ویلا چوبی دنبال می کنید

برچسب : خانه چوبی , قیمت خانه چوبی , ساخت خانه چوبی , نویسنده : ویلاچوبی vilachoobi بازدید : 123 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 19:50

کلبه چوبی یکی از مواردی است که تقریبا می توان گفت همه افراد به آن علاقه مند هستند و وقتی صحبت از کلبه چوبی می شود اولین چیزی که به ذهن می آید یک خانه چوبی زیبا در باغ یا در دل جنگل است و تقریبا هم همینطور است در داخل شهر کمتر به چشم می خورد.

کلبه های چوبی در ابعاد و طرح های متنوعی ساخته می شوند که این موضوع به بودجه و سلیقه افراد بستگی دارد. اما به طور کل بسیاری از کلبه های چوبی با توجه به استاندارد ساخت آن ها در ابعاد کوچک ساخته می شوند و معمولا جمع و جور هستند. بنابراین بهتر است بگوییم که کلبه های چوبی با ابعاد بسیار بزرگ، خانه چوبی یا ویلای چوبی محسوب می شوند اما اگر ابعاد بسیار کوچکی داشته باشد و دیواره آن به صورت باز باشد آلاچیق چوبی گفته می شود.

در حال حاضر طراحان مجموعه ما می توانند با توجه به بودجه و سلیقه شما و حتی هر ایده مورد نظری که در ذهن دارید بر اساس اندازه و محیط زندگی شما طراحی کنند.

برای استعلام قیمت کلبه چوبی با کارشناسان مجرب رایمون سازه یا ویلا چوبی تماس بگیرید.

ویلا چوبی ...
ما را در سایت ویلا چوبی دنبال می کنید

برچسب : کلبه چوبی , قیمت کلبه چوبی , ویلا چوبی , نویسنده : ویلاچوبی vilachoobi بازدید : 125 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 19:46

خانه پیش ساخته چوبی، سازه ای است که در کارگاه یا کارخانه تولید خانه چوبی ساخته می شود و توسط وسیله حمل و نقل مناسب به محل نصب حمل می گردد که این حالت را در کانکس های فلزی بیشتر می توان مشاهده کرد اما برای داشتن یک خانه پیش ساخته چوبی به زمان زیادی نیاز نیست و با سفارش یک کلبه یا خانه چوبی، سازه در زمان حداکثر یک ماه در محل مورد نظر نصب می گردد.

چوب، اکنون از مصالح ساختمانی بسیار شیک به حساب می آید که از لحاظ زیست محیطی و طبیعی، دوام بالایی دارد و از نظر کارکرد، امتحانش را پس داده است. اگرچه بسیاری از مردم ظاهر خانه های خود را با آجرکاری تزئین می کنند، اما محبوبیت قاب و الوارهای چوبی، به طور فزاینده ای در حال افزایش است. اما مزایا و معایب خانه های چوبی در چیست؟

چوب ماده ای با دوام، مقاوم، طبیعی و سازگار با محیط زیست است.

چوب، یکی از قدیمی ترین مصالح ساختمانی در جهان است. چوب، نه تنها برای ساخت و ساز مسکن بلکه برای ساخت پل، سیستم آبرسانی و شبکه ی فاضلاب نیز استفاده می شود. استفاده مکرر از سایر مصالح ساختمانی (سیمان، بتون و آجر) باعث شد تا کم کم این مطلب جا بیفتد که چرخه عمر چوب، نسبتاً کوتاه است. اما، این اعتقاد رایج، نادرست بود؛ زیرا خانه های حفاظت شده ای با طول عمر بین 600 تا 700 سال در شمال روسیه، وجود دارند که بر دوام چوب صحه می گذارند. خانه های قدیمی چوبی ساخته شده در آمریکای شمالی، کانادا، اسکاندیناوی، همچنین ثابت می کنند که بهبود مصالح ساختمانی، گرایش‌ها و راه‌حل‌های مدرن به ما این امکان را می دهد تا جایگزینی با سختی برابر با آجر پیدا کنیم.

جهت مشاوره با کارشناسان رایمون سازه یا ویلا چوبی تماس بگیرید. 

همچنین برای استعلام قیمت کلبه چوبی می توانید تماس بگیرید.

ویلا چوبی ...
ما را در سایت ویلا چوبی دنبال می کنید

برچسب : قیمت خانه چوبی , نویسنده : ویلاچوبی vilachoobi بازدید : 109 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 19:42